Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
D

dwart

31. 7. 2008 9:27
Zkušenost

Včerejší zkušenost z Vítkova, když jsem si byl za bruslit. Tři ne úplně malí psi (bez vodítka, náhubku) běží k sobě, majitelé vzdáleni po nich začali řvát, samozřejmě neposlechl ani jeden, začali se kočkovat, majitelé dál řvou, psi nic, bylo to k smíchu. Po dvou minutách se k nim dobelhali a začalo řvaní opět asi z dvou metrů, čokli opět neposlechli ani jednoho. Takhle vy kynologové zvládáte vaše psy??

Za celé odpoledne jsem na vodítku nepotkal ani jednoho psa, pochopil bych to kdyby je majitelé meli zvládnuté, ale tohle? Vyjímkou byl mladý pár, jejichž štěně pitbula mělo aspoň košík...

0 0
možnosti
K

krog

14. 1. 2009 14:16
Re: Zkušenost

A to byl

příklad

toho jací jsou psi zabijáci? Kolik jste viděl pokousanejch lidí od

"neposlušnejch" psů? Asi jste nepochopil co jste

viděl. Nejdřív jste viděl psi co si hráli a potom jste potkal spoustu psů, kteří na vás nezaůtočili. Kde je ten problém?

0 0
možnosti
JC

Jose Chroustal

31. 7. 2008 9:03
já ač chovatel psa, nechystám se vám pane Přeučile

vmést do tváře nic ostrého. Naopak s váma souhlasím. Co souhlasím, já jdu dokonce ještě dál. Nejen každý pes, ale i každý člověk je zabiják. Člověk taky kdysi lovil ve smečce a některé pralesní kmeny tak činí dotěď. Člověk dokonce útočí, na rozdíl od psa,  i když nemá potřebu nasytit se. Útočí pěstmi, nožem, revolverem, autem. Je to velmi nebezpečný predátor. Když nastane nějaký spouštěcí reflex - naštve vás manželka, fotbalový rozhočí, řidič před váma - už se útočí, když už nijak jinak, tak aspoň verbálně. Takže při každém ranním pohledu do zrcadla si pane Přeučile uvědomte - JSEM ZABIJÁK !!!   

0 0
možnosti
D

dwart

31. 7. 2008 9:33
Re: já ač chovatel psa, nechystám se vám pane Přeučile

Nechápu proč se tu stále objevují takové a podobné tak trochu stupidní argumenty. To, že někdo dělá něco podobného nebo horšího vůbec neomlouvá vaše špatné chování. Takto jsem argumentoval v 5ti letech když mě rodiče něco zakázali a jiný kamarád to dělat mohl, taky jsem se vztekal ale nebylo mi to nic platné. V tomto věku mě taky tyto dětské argumenty opustily, bohužel, jak je vidět u někoho přetrvávají dodnes. 

Jste fanatický pejskař, pozná se jednoduše, a to tak, že má pokřivené sociální hodnoty a staví pudová zvířata na úroveň racionálního člověka. Zde diskuze končí, neboť ztrácí smysl.

0 0
možnosti
JT

Jirka1938

30. 7. 2008 22:15
Kdyz vas kousne

maly psik, mate trochu odrenou nohu. Kdyz vas ale kousne treba pitbull, oderve vam cely sval a nebo i treba prhryzne kost.

0 0
možnosti
JS

Sab.

30. 7. 2008 20:40
Tož Vás tedy lituji

S lidmi, kteří nemají rádi psy, nelze dělat nic jiného, než je politovat.

Axel Munthe

Sab, animalrights.webz.cz

0 0
možnosti
JK

chia

30. 7. 2008 22:05
Re: Tož Vás tedy lituji

No musím uznaz že na česneku docela ujdou :-P

0 0
možnosti
FF

Filipek31

30. 7. 2008 16:44
Už vidím Yorkshirského teriéra

jak se plíží kolem člověka a říká si: "Škoda, že sem tak dobře cvičenej, jinak už bych si na něm smlsnul."

0 0
možnosti
PP

Hvězdář

30. 7. 2008 16:34
Všem tzv. etologům

V diskuzi se objevila celá řada příspěvků odvolávajících se na etologii a připisujících mi její neznalost. Tito tzv, odborníci by se měli nejdříve s oním oborem lépe seznámit. V odborné literatuře by se tak dočetli o průběhu domestikace psů, o vrozených instinktech, které jsou neměnné (např útok na kořist) či o podnětech, které instinktivní jednání spouštějí. K těm patří nejen například útěk potenciální kořisti směrem od zvířete, ale například i náhlý úlek zvířete, na který reaguje agresí, protože se prostě chce bránit nebezpečí . Mohli bychom sáhodlouze hovořit o behaviorismu či o fyziologii vyšší nervové činnosti. Jsem toho názoru, že to vše je v mém článku obsaženo, i když pochopitelně ve zjednodušené formě tak, aby byly jeho aspekty pochopitelné většině čtenářů.

Autor:-)

0 0
možnosti
R

r.e.n.o.a.r

30. 7. 2008 13:51
jsem pejskař - uhněte mi z cesty, nebo....

A ta velká skupina chovatelů (?) mezi rozumnými pejskaři to prostě nepochopí a nepochopí :-)

Proč tady neřešíme kočky, králíky, andulky, želvy,  ani hady?  Tak nějak se nemusíme na ulici bát, že někomu něco udělají, ne?

Když níže čtu, že něčí pes je trdlo, které není schopné kousnout (a my ostatní jsme asi divní, že to na první pohled nepoznáme), nebo že by se měly děti ve škole učit, jak jednat se psy (rozeznávat jejich reakce), nebo že ten, kdo není kynolog je nevzdělanec, atd  - říkám si ACH JO,  nepochopí to a nepochopí. Ty děti by se totiž  v tom případě měly učit i psychologii jednání se zločinci, s devianty,  dále umění vyjednávat v případě únosu, obranu proti bodným, sečným, střelným zbraním, asertivnímu jednání vůči rybičkám v akváriu (taky nemají rády lekání a mouhou na to pojít), dále by měly umět poznat z výrazu a postoje těla opilce, co má zrovna za lubem, a další, že jo.

0 0
možnosti
R

r.e.n.o.a.r

30. 7. 2008 13:52
Re: jsem pejskař - uhněte mi z cesty, nebo....

Podotýkám, že se psy nemám problém -  jako poučený laik (ne kynolog, VŠ snad netřeba) vím zhruba co zvládnu a přiznám si, na jakou rasu už nemám - především čas, který potřebuje, a kterého se mi nedostává. Zato moji ženu pes pokousal a je pro ni problém jakýkoliv větší volně pobíhající pes.  A můžete si říkat co chcete - kdo to nechápe, nebo se neumí vcítit do pocitů té druhé strany,  je jen a pouze sobec. Prostě velká skupina lidí ten strach má.

0 0
možnosti
V

VLastik

30. 7. 2008 12:08
polovzdelanost

Lide, co tady prikyvuji autorovi clanku, ktery neni vzdelany v kynologii a etologii psu se stavi na jeho uroven. Proto nema smysl cokoliv resit a vysvelovat. Tesim se na sveho psa, ktery me bude doma radostne vitat a doufam, ze nechytrych, polovzdelavatelnych a lidi ("svet patri me!") potkam, co nejmin. Jejich deti taky.(Y)

0 0
možnosti
DD

dave79

30. 7. 2008 12:11
Re: polovzdelanost

absolutní souhlas, tímto zdravím kechuda

0 0
možnosti
JH

iq-tyqe

30. 7. 2008 11:08
JO A KAŽDEJ ČLOVĚK JE OPICE...

dle autorovi vědecké logiky...

0 0
možnosti
JZ

ptáček XXL

30. 7. 2008 10:50
Největší zabiják je člověk.

Člověk se rozplemeňuje na Zemi rychleji než plíseň. Člověk vybíjí faunu i flóru, drancuje nerostné bohatsví Země, zabíjí se navzájem (což jde zatím pomalu). Za x let přijde k přírodnímu zvratu. Vždy to funguje, je-li entita přemnožená, dojde k samoregulaci. UFOni se už blíží............;-€

0 0
možnosti
  • Počet článků 134
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4405x
Osm let jsem šéfoval nejpopulárnější měsíčník o vědě a technice 21. STOLETÍ, který má úctyhodných 380 000 čtenářů, jako šéfredaktor jsem rozjížděl 2 roky časopis EPOCHA a poté řídil PANORAMU 21. STOLETÍ.Nedávno jsem převzal šéfredaktorskou pozici v novém časopise SVĚT NA DLANI. Mimo to jsem ještě šéfredaktorem časopisu 21. STOLETÍ MOZKOVNA. To vše ve vydavatelství RF HOBBY. Cestuji po našich luzích i po vzdálených zemích a to jak reálně, tak po internetu. Snažím se českému čtenáři představit to nejlepší, co vymyslely moudré hlavy, kterých je u nás i ve světě habaděj.