Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
R

rohatey

24. 7. 2008 12:42
No to je demagoigie na zvracení

Každý pes je zabiják, voříšek  na procházce si dovoluje dokonce štěkat,  mrzačení a zabíjení lidí je stejné jako roztržená nohavice,  pes  na řetězu si přece zvykne, neuvěřitelné.

Kdyby p.  demagog  měl někdy psa tak by věděl že menšímu psovi vůbec není nutno předvádět jaký je páníček vůdce smečky,  takový domestifikovaný pes má instinkt maximálně běžet za čímkoliv a nikoliv zabíjet, když kořist zastaví tak najednou pes neví co dělat. Že pes štěká na vetřelce nebo z radosti to pokud někomu vadí tak bych mu zakázal mluvit to štěkání je příjemnější než takovéto demagogické tlachy,  pes si prý zvykne na řetězu, já myslím že tohohle demagoga bych třeba určitě zvyknul i na klec. Pokud demagog má problémy se spoluobčany a není ochoten  tolerovat ani nějaké zaštěkání tak bych mu doporučoval odstěhovat se daleko od lidí i psů, oni jsou daleko horší věci které obtěžují, auta, letadla, cigarety, opilci, bujará mládež, výskání a dupáni dětí atd., kdo chce žít s lidmi musí tohle umět tolerovat.

0 0
možnosti
JK

kotyzak

24. 7. 2008 13:04
Re: No to je demagoigie na zvracení

Demagogie je to, co píšete vy. Když mám děti je mi jasné, že budou hulákat a výskat a počítám s tím. Když mi to vadí, dítě si nepořídím. Vadí mi štěkání a chování psů a tak jsem si ho taky nepořídil. Ale pořídil si je můj soused, a hned pět psů. Celou noc běhají po zahradě a štěkají jako o závod. A to mi nevadí, to mě se..

0 0
možnosti
A

Antarr

24. 7. 2008 12:18
Přítel člověka

Pravdou je, že mezi člověkem a zvířetem je rozdíl. Zdravý a správně vychovaný pes nikdy na člověka bezdůvodně nezaútočí. Když se tak přece stane, je nejčastěji na vině člověk. Zvíře vyciťuje a vidí jemnější skutečnosti, které dnešní člověk nevidí, a proto nechápe. Všechno co je živé (přírodní, příroda), má své vyzařování – auru. Dokázaly to např. Kirllianovy fotografie. Nesprávně žijící člověk (agresivita, nenávist, závist, negativní sklony atd.), navenek i skrytě, vyzařuje auru kalných barev. I nemoc se takto projevuje. Naproti tomu světlá aura jasných, jemných barev patří dobrému člověku. Pes toto vyzařování vnímá a na to, co je špatné, negativní, porušující přirozenou harmonii, reaguje i útočně. Zvíře se chová podle svého druhu, na vině bývá člověk.  

0 0
možnosti
KD

KECHUD

24. 7. 2008 13:13
Re: Přítel člověka

A nemyslíte si, že právě tohle jsou argumenty pro zvýšení zabezpečení proti psům, kterým se někdo nelíbí jenom proto, že vyzařuje nějakou auru? Chtěl bych vidět, co by soud říkal na takovéhle zdůvodnění, proč třeba váš pes na někoho zaútočil. Tímhle jenom nahráváte tomu, že všichni psi jsou vlastně od přírody sojí povahou nevyzpytatelné krvelačné bestie. ;-)

0 0
možnosti
H

Hufner

24. 7. 2008 12:09
Bestie

Souhlasím s autorem, včera mi jeden jorkšíráček ukousl kus nohy;-D;-D;-D

0 0
možnosti
T

tomtom

24. 7. 2008 12:08
Prodbudte se pejskari

Myslim, ze milovnikum pejsku unika jedna zakladni vec. To, ze vy mate pejska a chodite s nim mezi ostatni ovlivnuje okoli. To, ze my ho nemame, vas nijak neovlivnuje. Cili, kdyz sedim v restauraci a pribehne mily pejsek a olizuje mi nohy se mi nelibi. Chapu, ze taci co s nim jedi z jedne misky a olizuji si cumacky me nechapou, ale pokud vas pejsek bude ve vasem vybehu, neni problem. Uvedomte, ze ostatni nemusi zdilet vasi vasen. Myslim, ze nase deti si nemusi hrat v psich vykalech.

0 0
možnosti
N

nemame

24. 7. 2008 12:16
Re: Prodbudte se pejskari

ano, to uz tady bylo receno stokrat. je to o slusnosti majitelu psu. taky mi muze vadit vas parfem nebo hlasitost vaseho hovoru. ale nedelejte z toho proboha vedu nebo tema, jehoz reseni nesnese odkladu

0 0
možnosti
UV

Urb-inspirace vítězná

24. 7. 2008 12:02
Jsou dva extrémy jak se lidé chovají k psům

  Ten první a to bude Váš případ je, že Vás maminka děsila před psy a Vy z nich máte  fobii a pes to z Vás ucítí a jednou Vás pravděpodobně některý pokouše a druhý případ je, když matka s děckem se vrhají na každého psa, aby ho hladili. Když můj syn byl malý, tak si vytrpěl od bláznivých ženštin, pro svůj vzhled modrookého blondˇáčka, že se ho kažkou chvíli znažila nějaká pohladit. Zuřil a kousal je do rukou. Vztah se psem je já pán, ty pán a takto ho respektovat a věřte, že Vás žádný nepokouše.  

0 0
možnosti
PP

Hvězdář

24. 7. 2008 12:09
Re: Jsou dva extrémy jak se lidé chovají k psům

Můj případ to rozhodně není, protože jsme vždy měli v rodině psa. Podotýkám, že řádně vychovaného. A že to byla pěkně rostlá telata!

Autor;-D

0 0
možnosti
KD

KECHUD

24. 7. 2008 11:52
Zase výmluvy

Divím se těm, co se pořád vymlouvají, že se jejich pes nemá kde proběhnout a jak by trpěl, kdyby mu to neumožnili jaksi tam a tak, kde se to nemá, tedy v parcích, bez vodítka atd. Proč jste se nenastěhovali tam, kde to jde? Anebo proč jste si ho tedy pořizovali, když tam k tomu nejsou vhodné podmínky? 

0 0
možnosti
P

Petr132

24. 7. 2008 11:56
Re: Zase výmluvy

Nestěhujují se třeba kvůli práci, dojiždění atd. Pes je pro ně společník, kterého mají rádi a chtějí ho mít u sebe. Chtělo by to více pochopení. 8-o 

0 0
možnosti
P

Petr132

24. 7. 2008 11:49
Větší blábol jsem nečetl !!!!

Měl jsem psa a vím, že to co píšete ja naporstej nesmysl. Pes rozhodně není zabiják. Chová se tak pouze v případě špatného výcviku a když mu někdo ubližuje. Můj pes vyrůstal s několika dětma a v životě se ani po jednom neohnal. Lidé jako vy navozují zbytečnou paniku. ;-€

0 0
možnosti
PP

Hvězdář

24. 7. 2008 11:58
Re: Větší blábol jsem nečetl !!!!

Z vašeho příspěvku pouze vyplývá, že váš pes měl od vás dobrý výcvik a zasloužíte pochvalu. Nic jiného v mém článku nehledejte. Jsou ovšem jiní chovatelé, jejich psi útočí při každé příležitosti. Psy mám rád a mně osobně vůbec nevadí, ale s tím, že jsou to stále šelmy (i když ochočené) s instinkty zabijáků,  vůbec nic nenaděláte. Jde jen o to, zda převáží instinkt, nebo vliv dobré výchovy.

Autor:-/

0 0
možnosti
MK

Escaflowne

24. 7. 2008 11:45
Kočka

Já osobně mám kočku a pokud jdeme ven tak jí mám vždy na vodítku.Ještě nikdy se nestalo,že by pes na volno ,který jí uvidí poslouchal svého páníčka.´Přepne do combat módu a neposlouchá nikoho.Nevím co pejskaře vede k přesvědčení,že jen oni můžou mít zvíře na volno.Nikdy nevíte jaká situace nastane a šelma zůstane šelmou.Jim by se taky nelíbilo,kdyby měli psa na vodítku a ja na něj pustil číču.

0 0
možnosti
JN

Moravský Slovák

24. 7. 2008 13:20
Re: Kočka

Já většinou ani nevím, ke náš kocour je.  Když byl mladší, stávalo se, že nebyl doma týden.  

0 0
možnosti
S

Sampis

24. 7. 2008 11:44
Vážený autore, všechno špatně

chápu vaši snahu, chápu o co vám jde, ale nechápu, proč se pouštíte do témat, o nichž nemáte nejmenší ponětí. Poj'dme od začátku.

Zatím co se etologové přou o předka psa domácího a hájí původ psa v prapsu, nebo považují psa za křížence vlka, šakala , kojota a možná dalších psovitých šelem, pak vy máte ve věci jasno a vycházíte z toho ve svých úvahách.

Ano, severští vlci loví i vámi zmiňovanou kořist. Ale jednak si vybírají pokud možno slabé, nemocná, staré nebo mladé kusy a jednak váha severského vlka je okolo osmdesáti až sta kilogramů, takže lovící smečka je organismus o půl tuně svalů a kostí. Všechna zvířata lovící ve smečce si troufnou na větší kořist, včetně velkých koček.

0 0
možnosti
PP

Hvězdář

24. 7. 2008 11:52
Re: Vážený autore, všechno špatně

Nechápu, co je na tom špatně. Vždyť pouze opakujete to, co jsem v článku uvedl. To, že kořistí vlků jsou vesměs slabší kusy, je přece zcela samozřejmé a platí to u všech šelem. Co se týká názorů na původ psa domácího, sám uvádíte, že se o to etologové dodnes přou. Uvedl jsem pouze nejrozšířenější teorii, kterou zastává většina odborníků. V krátkém blogu lze těžko rozpitvávat všechny teorie.

Autor8-o

0 0
možnosti
H

Hulu

24. 7. 2008 11:32
Naivní představa

Nepopírám, že několik úmrtí následkem napadení psem ročně je problém. Nechápu ovšem, jak si někdo může myslet, že tento problém vyřeší nějaký (jakýkoliv) nový zákon. Nebo Vy snad znáte jakýkoliv problém, který byl vyřešen přijetím restriktivního zákona? Jsou snad vymýceny drogy, vraždy, krádeže, hazardování na silnicích? Tak proč, proboha, existuje stále silnější poptávka po nových zákazech a sankcích? Situace se zlepší jedině a pouze tehdy, až policie (a potažmo všechny podobné instituce) začne dělat svou každodenní práci. Až za vyplivnutou žvýkačku nebo odhozený papír bude PRAVIDELNĚ udělovat pokuty 500Kč místo aby si usnadňovala situaci možností napařit až 50000 za podobný nesmysl. A s neukázněnými majiteli psů to bude nejspíš obdobné. Nebo ještě jinak: Nešikanujte všechny jen proto, že si neumíte (nebo jste na to líní) poradit s těmi neslušnými! (To je můj vzkaz pro policii, úředníky a politiky.)

0 0
možnosti
S

Sampis

24. 7. 2008 11:36
Re: Naivní představa

Plně s vámi souhlasím, jen netuším, kde se tu vzala fáma s několika zabitými ročně. Pokud si dobře vzpomínám, pak statistiky uvádějí jednoho usmrceného člověka za pět až deset let.

0 0
možnosti
  • Počet článků 134
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4405x
Osm let jsem šéfoval nejpopulárnější měsíčník o vědě a technice 21. STOLETÍ, který má úctyhodných 380 000 čtenářů, jako šéfredaktor jsem rozjížděl 2 roky časopis EPOCHA a poté řídil PANORAMU 21. STOLETÍ.Nedávno jsem převzal šéfredaktorskou pozici v novém časopise SVĚT NA DLANI. Mimo to jsem ještě šéfredaktorem časopisu 21. STOLETÍ MOZKOVNA. To vše ve vydavatelství RF HOBBY. Cestuji po našich luzích i po vzdálených zemích a to jak reálně, tak po internetu. Snažím se českému čtenáři představit to nejlepší, co vymyslely moudré hlavy, kterých je u nás i ve světě habaděj.