Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
D

dvorky

24. 7. 2008 15:07
Souhlasím

Navrhuji plnou zodpovednosti majitele za chovani psa s postihem jako kdyby byl pachatelem sam majitel. Ublizil nekomu na zdravi ? Fajn, majitel az 4 roky nepodminene. 

0 0
možnosti
ZN

Zdenda-69

24. 7. 2008 15:22
Re: Souhlasím

Majitel psa má odpovědnost, otázka sankcí je otázkou celkové mnohdy až nesmyslnosti našeho právního řádu.  

0 0
možnosti
VM

VMADR

24. 7. 2008 15:03
Každý pes je zabiják???!!!

Vážený pane Přeučile,

vaše názory považuji za extrémní a pokud nejsou extrémní tak je to asi nějaká demence.Pokud máte názor, že každý pes je zabiják, ať se to komu líbí nebo ne musíte mít i názor, že každý člověk je zabiják, ať se to komu líbí nebo ne.Já si to nemyslím a ani tak k lidem nemůřu přistupovat, i téměř všichni psychologvoé Vám řeknou, že zabít může každý. Když už někam píšete, tak zacházejte adekvátně se slovy a nebo pokud to skutečně vyjadřuje Váš názor, tak ste se zařadil u mně na seznam lidí, které nelze než litovat.

Majitel dvou zabijáckých šarpejů.

0 0
možnosti

lopee

24. 7. 2008 15:33
Re: Každý pes je zabiják???!!!

Představte si Vaše dva veskrze mírumilovné pejsky někde u bažantích kuřátek. Možná že úspěšně těm kusřatům i pejskům, natož majiteli těch kuřat, vysvětlite, že jste přišel jen svým pejskům ukázat, jak vypadají kuřata. Pak můžete jít totéž udělat, jakmile spatříte třeba miminko v kočárku. Prostě ty své mazlíky do toho kočárku nacpěte a vysvětlujte. Nebo pochopte, že pes je prostě pes. Bez ohledu na to, jaký vlastně je. Takže si vedle toho seznamu 'nepohodlných a dementních'  poříďte i dvě vodítka. A při pohledu na ulovené trofeje, záběrů z koncentračních táborů si snad i uvědomíte, že i ten člověk je šelma a zabiják, která je navíc horší, než zvíře. Vše je otázkou příležitosti. Pes na vodítku není žádná ostuda. Šťastný majitel dvou jezevčíků i s vodítky a s výběhem u rod. domu. ;-)

0 0
možnosti
RB

TarasBulba

24. 7. 2008 15:02
Bez vodítka nikde

Nevím, jak jste přišel na to, že na venkově, nebo ve volné přírodě si může pes bez vodítka pobíhat podle libosti.

0 0
možnosti
RB

Bígl

24. 7. 2008 14:59
Můj pes

není zabiják! Můj pes je bígl! Honič, ale jinak gaučák. Je domestikovaný. Je to moje zlatíčko, ale jinak si samozřejmě uvědomuji, že je potřeba ho hlídat a nenechat si ho přerůst přes hlavu.

0 0
možnosti
NN

noneno

24. 7. 2008 14:48
Odpovědnost a ohleduplnost

To je zásada pro to, abychom mohli ve společnosti kohokoliv se cítit bezpečně. Bohužel, nebezpeční nejsou psy, ale bezohlední a nezodpovědní lidé. A je jedno, zda mají psa, kočku, auto, anebo jen svou nebetyčnou hloupost a sobeckost..Vše může zabíjet, právě proto, že těmto lidem chybí ohleduplnost a odpovědnost! 

0 0
možnosti
NN

noneno

24. 7. 2008 14:48
Re: Odpovědnost a ohleduplnost

..psi:-))

0 0
možnosti
R

rohatey

24. 7. 2008 14:44
Pes je velmi užitečné městské zvíře

Dělá na trávnících bobky čímž trávníky hnojí a dále tímto poskytuje trávníkům zcela přirozenou a ekologickou ochranu proti všem vandalům co chtějí po trávnících běhat nebo se po nich dokonce válet.

Já pokud se pamatuji tak za mých mladých let když jsme si chtěli hrát na trávníku tak nás většinou někdo vyhnal ať si jdeme na hřiště, dneska tu ochranu trávníků zcela bezplatně zajišťují naši milí psíci.  Já nechápu co furt mají s těmi pytlíky, bobky se nemají dělat na chodníku nebo na cestičce.

0 0
možnosti
J

Johan4

24. 7. 2008 14:58
Re: Pes je velmi užitečné městské zvíře

Nemohu souhlasit. Bobky dělá zajíc nebo srna, po psovi zůstane houno.

0 0
možnosti
M

multikulturista

24. 7. 2008 14:32
Vazeny autore,

Castecne mate pravdu, ale opravdu jen  c a s t e c n e. Pes jiz neni predatorem typu vlka, ale uchovava si stale jeste urcite instinkty a atavismy (mezi ne patri i "pan jako vudce smecky"). Chci vam ale pripomenout, ze nejvetsim predatorem v historii planety je clovek (sice az po jurskem Tyranosaurus rex, ale ten mel na svoji predatorskou aktivitu o nekolik desitek milionu let navic). Clovek-predator je kombinaci zvirecich instinktu s rozumem a o to je nebezpecnejsi !

Takze ty pejsky nechte v klidu a venujte se jejich panum a panickam. Zodpovednost spociva v lidech !

0 0
možnosti
D

dwart

24. 7. 2008 14:48
Re: Vazeny autore,

Dovolím si s vám nesouhlasit resp. něco jiného tvrdí ten uznávaný odborník co žije se svou smečkou, myslím Desenský se jmenuje, byl i v tom pořadu s Jílkovou v diskuzi o psech a on tvrdí, že pes člověka nikdy jako pána smečky neuzná...a pokud se špatně cvičí tak to zvlášť u velkých psů může dopadnou špatně...po Praze vidím plno velkých psů a pochybuju,že se všichni tito majitelé plně věnují výcviku těchto psů...

0 0
možnosti
PN

chimenez

24. 7. 2008 14:28
větší pes bez vodítka nebo košíku

nemá ve městě opravdu co pohledávat. Občas je to o strach jít se projít do parku, kde běhaj smečky pitbulů a podobných hnusů. Mám malý dítě, tak vím o čem mluvím. U nás mají nějvětší práva myslivci, opilí řidiči a agresivní pejskaři. Všechno stejná pakáž;-D

0 0
možnosti
ME

dedekzbazalu

24. 7. 2008 14:30
Re: větší pes bez vodítka nebo košíku

dementnější příspěvek jsem tady dnes kromě tohoto článku nečetl.

0 0
možnosti
ME

dedekzbazalu

24. 7. 2008 14:21
ano a také bych chtěl ještě:

1. zpřísnit tresty pro majitele koček - původem snad z rysů či leopardů nebo pum.

2. zpřísnit tresty pro majitele aut a motorek - těch hlavně - původem snad z koloběžek, dřevěných dvoukoláků a panských kočárů.

3. zpřísnit tresty pro majitele střelných zbraní - původem snad z luků a šípů, oštěpů či pazourků.

4. zpřísnit tresty pro všechny majitele všeho, protože všechno začalo kdysi dávno mít svůj prapůvod a bylo to v souladu s přírodou a se světem.

0 0
možnosti
V

VLastik

24. 7. 2008 14:26
Re: ano a také bych chtěl ještě:

ještě bych ptákům zakázal lítat, protože serou na naše města, žížalám zakázal lézt protože se ráno pletou pod nohy a jednoznačně vymíti včely píchnou naše děti města;-DR^

0 0
možnosti
V

VLastik

24. 7. 2008 14:16
pseudo kynolog

Vážený pane,

v článku se snažíte líbivě ukázat, že psům rozumíte a jste vlastně zkušeným etologem a kynologem. :-© Chci vás tedy upozornit na pár chybiček: Pes nikdy nemůže repektovat okolní lidi jako svého pána, což už mu jaksi říká smečková hierarchie. Pes od malička na vodítku se s tímto faktem opravdu nesmíří, zváště pokud jde o sportovně založené plemeno. Snad nechcete říct, že lidé, kteří chtějí chovat psa by se měli vyvarovat města?

Mohl bych pokračovat, ale myslím si, že by to bylo házení perel...

Celou dobu jsem podobné diskuze sledoval jen jako čtenář, ale vy jste mě přinutil se zaregistrovat :-). Poslední doba je poznamenána jakousi fobií vůči všemu a všem a čím méně tomu rozumíte tím více kopete a mluvíte.

S pozdravem milovník psů.[>-]

0 0
možnosti
J

Johan4

24. 7. 2008 14:36
Re: pseudo kynolog

Nechci s Vámi polemizovat, jako kynolog máte asi o psech hluboké znalosti.

Lidé mají nejrůznější koníčky a záliby, od filatelie po třeba létání na větroních. Jen bych chtěl vědět, jestli dokážete přiznat, že pejskaři (jako jediní v masovém měřítku, nemluvím o sprejerech) obtěžují provozováním svého koníčka ostatní lidi, kteří s nimi nesdílejí jejich zálibu.

0 0
možnosti
  • Počet článků 134
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4405x
Osm let jsem šéfoval nejpopulárnější měsíčník o vědě a technice 21. STOLETÍ, který má úctyhodných 380 000 čtenářů, jako šéfredaktor jsem rozjížděl 2 roky časopis EPOCHA a poté řídil PANORAMU 21. STOLETÍ.Nedávno jsem převzal šéfredaktorskou pozici v novém časopise SVĚT NA DLANI. Mimo to jsem ještě šéfredaktorem časopisu 21. STOLETÍ MOZKOVNA. To vše ve vydavatelství RF HOBBY. Cestuji po našich luzích i po vzdálených zemích a to jak reálně, tak po internetu. Snažím se českému čtenáři představit to nejlepší, co vymyslely moudré hlavy, kterých je u nás i ve světě habaděj.