Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ZN

Zdenda-69

28. 7. 2008 21:50
Řekl bych

že na kouření škodí a zabíjí něco jiného než nikotin - hlavně dehet a oxid uhelnatý (snad to cheickým názvoslovím říkám správně).  Srovnávat kouření s nikotinovými tabletkami zvířatům je podle mě mimo.

0 0
možnosti
LA

lukinoo

25. 7. 2008 18:39
ten žlutý knír pod nosem mluví za vše

;-D;-D;-D

0 0
možnosti
J

Jack777

25. 7. 2008 13:50
..

To je mystifikace. Cigarety nezlepšují pamět. Ty účinky se týkaji pouze nikotinu. Cigáro obsahuje dalších x tisíc jedovatých látek, který mají opačný efekt, takže ve výsledku je to spíš horší než lepší...

0 0
možnosti
LM

lada222

25. 7. 2008 9:45
Alespon

clovek neumre dementni.;-D

0 0
možnosti
PH

artea

25. 7. 2008 9:33
Souhlasím

Určitě nikotin zlepšuje pamět, rozhodně si žádný z kuřáků nezapomene zapálit další cigaretu.;-D

0 0
možnosti
PT

paveltravnicek

25. 7. 2008 9:00
Asi to tak růžové nebude...

Tak jsem po přečtení tohoto článku zjistil, že nekouřit, tak jsem asi  někde zavřený v ústavu. :-))) Rozhodně nepociťuju, že by mi nikotin nějak zlepšoval paměť či bystrost... Možná by to chtělo zvýšit dávku... :-)))

0 0
možnosti
P

pasingr

25. 7. 2008 2:11
Při počínající

stařecké skleróze se rakoviny již bát nemusím. Nestihne to. ;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 134
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4405x
Osm let jsem šéfoval nejpopulárnější měsíčník o vědě a technice 21. STOLETÍ, který má úctyhodných 380 000 čtenářů, jako šéfredaktor jsem rozjížděl 2 roky časopis EPOCHA a poté řídil PANORAMU 21. STOLETÍ.Nedávno jsem převzal šéfredaktorskou pozici v novém časopise SVĚT NA DLANI. Mimo to jsem ještě šéfredaktorem časopisu 21. STOLETÍ MOZKOVNA. To vše ve vydavatelství RF HOBBY. Cestuji po našich luzích i po vzdálených zemích a to jak reálně, tak po internetu. Snažím se českému čtenáři představit to nejlepší, co vymyslely moudré hlavy, kterých je u nás i ve světě habaděj.