Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Ja mam jen poznamku k druhemu odstavci. Pisete ze ne vse co se vyrabi v Cine je smejd a dosti demagogicky to dokladate. Na Cinskem webu jen tezko najdete vyrobky renomovanych svetovych firem. To ze se tam vyrabi 90 procent svetove produkce je pravda, nicmene tato produkce se vyrabi pod primym dozorem manazeru svetovych firem, kdezto to, co koupite na webu z Ciny, jsou kopie a ruzne piratske vyrobky. Takze srovnavate nesrovnatelne.

2 2
možnosti
Foto

To s vámi nemohu souhlasit, Nevím, jaké weby máte na mysli, ale na těch, které jsem jmenoval je běžná nabídka světových výrobců (Samsung, IBM, Acer, Asus, Apple atd). Běžně jsou tam v nabídce například značkové fotoaparáty - jako zmíněný Nikon, Olympus, Canon a další. A i tyto výrobky jsou výrazně levnější, viz poloviční cena Nikonu. Nevím kolik jste toho z Číny nakoupil, ale já už nejméně za 100 tisíc. Podotýkám, že s tím neobchoduji, ale kupuji jen pro rodinu. Zatím jsem se s žádným pirátským výrobkem nesetkal. Ostatně značky ZTE či Huawei a Ainol si díky kvalitě a nízké ceně získávají i oficiální český trh! Takže jste silně na omylu!

4 0
možnosti

Jak se to vezme. Elektroniku, třeba zmíněný tablet, koupím na českém "kamenném" eshopu, nelíbí, vrátím, dostanu peníze zpět. Líbí, mám dva roky záruku a servis obvykle dostupný v ČR s garancí 30 dnů. Za půl roku mi záruka známého obchodu v ČR udělá na aukru 50% ceny, až budu chtít lepší. Mimo ČR nakupuju na eshopech celkem často, problém je dodací doba kvůli pobytu na naší celnici (minimum mám týden, maximum necelé dva měsíce) a při vyměření cla praktická neodvolatelnost při chybě.

2 0
možnosti
Foto

Je fakt, že celnice si někdy dává pořádně na čas. Ale nakonec ani s tím clem to není tak horké. Spousta čínských obchodů velmi dobře zná naše celní předpisy a uvádějí cenu do 150 eur a je vymalováno;-D

1 1
možnosti

M90a87r60t49i35n 90F67a97l71m

9. 11. 2012 13:25

Na přítele Kalouska už vyzrávám hodně dlouho. A občas se mi vyplatí nakupovat i v EU, i na onom Amazonu. Skvělý přítop-fukar, u nás prodávaný za nestoudných 2,200 jsem tam koupil za 1,700 včetně poštovného. ;-)

3 1
možnosti
Foto

Věřím, často se i tam něco objeví a odpočty cla i DPH jsou přijemné:-)

2 1
možnosti

I53r51e15n98a 58H32r64u25b83á

9. 11. 2012 13:16

No konkrétně vaše rada ohledně nákupu v e-shopech USA nebo Čína - přijde vám to na celní poštu, kde vám to pěkně proclí - vyměří clo a DPH (osovobození od cla je jen do 150 EUR, DPH jen do 22 EUR, takže toho moc nenakoupíte)

2 4
možnosti
Foto

To je samozřejmé a v článku to také najdete. Ale i po odpočtech stále vyděláte na ceně nejméně  1/3!!

3 2
možnosti

Hloupá rada..co tady utratím na DPH projedu na naftě(benzín) ..nehledě pro mě nepříjemný čas strávený na cestách jen kvůli nákupu

0 9
možnosti
Foto

Proboha, vy chcete jezdit nakupovat do USA a do Číny autem? Asi jste si přečetl jen nadpis!!!;-D

7 1
možnosti

Pokud bych ve Vašem článku hledal logiku, tak za to, že Vámi uvedený totoaparát stojí 17000 může Kalousek a jeho zvýšení DPH o nepatrné procento, jinak by mohl stát i u nás 7500 Kč jako v  Číně...mám pocit, že Kalousek opravdu za vše nemůže...

3 5
možnosti
Foto

Základní logika je v tom, že je u nás toito zboží předražené, samozřejmě, že část viny na tom nese i DPH a po Novém roce to bude ještě markantnější. Kdo chce, pochopí, že největších úspor můžete dosáhnout jen na největším trhu a to je samozřejmě Čína. Nikde netvrdím, že za vysoké ceny může Kalousek a jeho DPH, ale může za jejich další zvýšení a to logiku má!:-)

7 1
možnosti

díky za váš příspěvek. zatím jsem neměl dost odvahy,nevím,nebo co,ale musím to vyzkoušet.takže váš příspěvek mi byl užitečný.:-)R^

3 1
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS