Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Chytry.Levicak

19. 6. 2012 17:12
je fajn,že jste napsal

že jsme celkem inteligentní národ

0 0
možnosti

repanak

19. 6. 2012 12:28
Pokud bych Zemanovi radil

jak vejít hlavním vchodem - tentokrát ne do Strakovky, ale do Vladislavského sálu:

- vadí mi ta přílišná orientace na "starou partu", to je nutné změnit

- poradil bych Slávkovi (prý se mu říká Slabý), aby všichni překousli staré spory a ČSSD nějakým nenásilným

způsobem ho prohlásila za jejich kandidáta a rychle opustila nesmysly s Dienstbierem juniorem či americkým

ekonome

2 0
možnosti

repanak

19. 6. 2012 12:32
Re: Pokud bych Zemanovi radil

- Zeman je bohužel dost starý - proti takovému Hollandovi, ale díky své chytrosti a znalostem, by při správně vedené

kampani byl přitažlivý i pro inteligenci a mladší generaci

- navíc je snad jediný, kdo umí bez frází formulovat ideje, problémy - proti takovému prázdnému ODS Sobotkovi

2 0
možnosti

agent54321

19. 6. 2012 12:23
Autor porušuje kodex VIP blogera.

Za odměnu je na titulce. Jak příznačné pro dnešní iDnes:-/

0 0
možnosti

Hvězdář

19. 6. 2012 17:55
Re: Autor porušuje kodex VIP blogera.

Zajímalo by mne, čím ho porušuje??

0 0
možnosti
  • Počet článků 134
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4405x
Osm let jsem šéfoval nejpopulárnější měsíčník o vědě a technice 21. STOLETÍ, který má úctyhodných 380 000 čtenářů, jako šéfredaktor jsem rozjížděl 2 roky časopis EPOCHA a poté řídil PANORAMU 21. STOLETÍ.Nedávno jsem převzal šéfredaktorskou pozici v novém časopise SVĚT NA DLANI. Mimo to jsem ještě šéfredaktorem časopisu 21. STOLETÍ MOZKOVNA. To vše ve vydavatelství RF HOBBY. Cestuji po našich luzích i po vzdálených zemích a to jak reálně, tak po internetu. Snažím se českému čtenáři představit to nejlepší, co vymyslely moudré hlavy, kterých je u nás i ve světě habaděj.