Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Kolokol

Buďte rád

Až se to otočí, budete moci před nějakou prověrkovou komisí doložit, jak jste se veřejně zastal politického vězně Smetany a trpěl jste za to.

+1/0
15.2.2012 12:16

Apačka

zbytečný příspěvek

Když něco provedu , musím počítat s trestem - od malička se to tak v normálních společnostech dělá.

Když odmítnu mírný trest, musí nastoupit trest horší. Bylo to rozhodnutí onoho pána, nechtěl prospěšné práce a nyní z toho dělá politický trest.

Je to hezké sousto pro diskutující i pro novináře, ale je to pouze hloupost pána, který když už je hloupý a dělá blbiny, tak neumí přijmout nízký trest. Přeji mu hezkou "basu", protože kdyby si každý dělal co chce, kde bychom byli....................

+1/0
15.2.2012 10:49

Hvězdář

Re: zbytečný příspěvek

Vy jste si nevšiml, že onen odsouzený přijal bez řečí peněžitý trest 15 000Kč jako náhradu škody a rozhodl se jej zaplatit? To ostatní, co zinscenovala Langerova ženuška, už je ryze politický proces.:-(

0/0
15.2.2012 11:06

markyz.Gero

Re: zbytečný příspěvek

co bylo zinscenováno? to že je to dle litery zákona? nebo měl dostat trest s tím že napíše doma že čmárat se nemá a nechá si to podepsat?

a v čem spočívá to že to politický proces?

0/0
15.2.2012 11:13

Hvězdář

Re: zbytečný příspěvek

Už v samotné osobě soudkyně! Na zbytek odpovídá blogRv

0/0
15.2.2012 12:11

markyz.Gero

Re: zbytečný příspěvek

víte takové tvrzení je nutno doložit, patrně si to ten jehož se to nejvíc týkalo, totiž obviněný na rozdíl od vás nemyslel, máte pocit že je natolik hloupý?

0/0
15.2.2012 12:20

Gift

Re: zbytečný příspěvek

Tohle je ten správný údernický přístup. Za zločin trest. Jen škoda, že to neplatí vždy. :-)

+1/0
15.2.2012 11:23

markyz.Gero

Re: zbytečný příspěvek

na tom není nic údernického, tohle je praktika která se s lidstvem táhne už z úsvitu dějin

0/0
15.2.2012 11:25

Gift

Auto vs. plakát

Všem fanfatikům,kteří říkají, že přemalovat plakát je totéž jako poškrábat auto. Předvolební plakát musí být za několik týdnů stržen, je to dané zákonem, kdežto auto vám vydrží přece jen déle. Kdyby soudy vždy postupovaly takto přísně, nebyla v tomto státě práce, neboť by stovky tisíc lidí pracovaly zadarmo v rámci VPP.

Další problém je se společenskou nebezpečností, které je v takovémto případě nulová nebo témeř nulová. Když projedu křižovatku na červenou, jsem této společnosti daleko více nebezpečnější než nějaký čmáral. Dostanu pokutu 5 táců a tím je to vyřešené.

ODS prostě chtěla ukázat, kdo že je tady pánem, chtěla se pomstít, a to se jí moc nevyvedlo. Že by Judr. Langerová byla nestranná osoba, to si nemůže myslet skutečně ani ten sebevětší zabedněnec. 

Celé to skutečně připomíná začátek bolševiských procesů, neboť komunisté také nejprve jen zkoušeli, co jim projde. Gottwald byl na Benešově pohřbu a za pár let už se ničily pomníky a přejmenovávaly ulice.

+3/0
15.2.2012 10:03

bakules2

Re: Auto vs. plakát

takže ten člověk podle vás dobře činil když počmáral plakát

0/0
15.2.2012 10:06

Edmund Černá Zmije

Re: Auto vs. plakát

Spousta podivných úvah, zastavím se u té společenské nebezpečnosti.

-

Opravdu si myslíte, že ničit předvolební agitaci není společensky nebezpečné? Z mého pohledu je to útok na demokracii. Naše demokracie je už tak hodně mizerná, ale pokud si začnou politické strany vzájemně ničit své plakáty, tak k čemu myslíte, že to povede?

+2/0
15.2.2012 10:15

Podivný Atraktor

Re: Auto vs. plakát

prý útok na demokracii, ty jsi vtipný. K demokracii patří svoboda vyjadřovábí a tu lze spatřovat i v kreslení po plakátech.

A opravdu si myslím, že ničit předvolební agitaci není společensky nebezpečné

0/0
15.2.2012 10:22

markyz.Gero

Re: Auto vs. plakát

ne svoboda nespočívá ve svévolném ničení a počmárání je ničení a ne svoboda vyjadřování

0/0
15.2.2012 10:26

Edmund Černá Zmije

Re: Auto vs. plakát

To je právě ten rozdíl mezi svobodou a anarchií. Ke svobodě patří odpovědnost za vlastní činy.

0/0
15.2.2012 10:33

Gift

Re: Auto vs. plakát

Souhlas, nezaplatíte popelnici za jeden měsíc a za dluh 100  Kč máte na krku exukutora a částku 15 tisíc. Ano, to je ta zodpovědnost dle ODS. Na komára ne kladivem, ale rovnou s bucharem.:-)

0/0
15.2.2012 10:38

markyz.Gero

Re: Auto vs. plakát

jste si vědom toho že něco takového může nastat když nezaplatíte? tak se chovejte odpovědně a zaplaťte to co zaplatit máte, pokud nemůžete uvědomte věřitele a domluvte se s ním ale dělat mrtvého brouka je jen a jen osobní chyba

0/0
15.2.2012 10:46

markyz.Gero

Re: Auto vs. plakát

v principu a dle zákona není rozdíl mezi poškrábáním auta a popsáním plakátu, zákon rozeznává jen poškození věci, soud vůbec nepostupoval přísně, vy vidíte jen konec a to co tomu předcházelo neberet v potaz, ten kašpárek půjde do basy jen z důvodů které snad zná jen on sám a žádný politický Jánošík to není

proč do toho pletete společenskou nebezpečnost vygradování trestu je na straně řidiče původní trest zcela odpovídal vašemu pojetí " společenské nebezpečnosti" to další ovšem je už něco jiného, kdyby každý odmítl trest jen tak že se mu to nezdá bez použití zákonem předepsaných opravných prostředků tak tu máme anarchii vyššího stádia

JUDr. Langerová dělala jen svou práci a pokud se to obviněnému nezdálo měl proti tomu něco dělat a jelikož nic nedělal je dle vás zabedněnec

nad poslední větou se snad dá jen pousmát ;-D

+2/0
15.2.2012 10:25

Gift

Re: Auto vs. plakát

Společenská nebezpečnost je to, kolik jak moc ten člověk (pachatel) může společnosti (jedinci) ublížit. Tady byla pozde uražená ješitnost,a to snad není zákonný důvod dávat i pokutu.

A o těch procesech mi to vůbec nepřipadá k smíchu, prarodiče to zažili a často vyprávěli.

0/0
15.2.2012 10:32

markyz.Gero

Re: Auto vs. plakát

o jaké uražené ješitnosti to prosím mluvíte, snad i malé dítě ví že když něco počmárá tak to zničí a oni si vyvěsili plakáty které si zaplatili včetně pronájmu plochy on jim je zničil, jet vcelku jednoduché a prosté, kdyby to byly reklamní palkátky a on udělal to samé a ta firma ho zažalovala dostane totéž, společenská nebezpečnost takového dětinského chování je opravdu nízká a trest jí odpovídal ale dětinské odmítání trestu bez schopnosti uvědomit si jak funguje zákon je věc společensky mnohem horší, co kdyby tak postupovali všichni kdo spáchají přestupky, nedo nedejpřírodo trestné činy, stát v tomto případě musí konat a ač se vám to nezdá ui ve vašem zájmu

já se usmíval tomu srovnání ne politickým procesům padesátých let, to srovnání toiž nejenže kulhá ale ono ani nemá nohy a ještě se plazí naopak

0/0
15.2.2012 10:43

Gift

Re: Auto vs. plakát

Neřekl bych, že se plazí, ale váš názor vám neberu.

0/0
15.2.2012 10:50

markyz.Gero

Re: Auto vs. plakát

ani nemůžete jelikož to srovnání je opravdu nesmyslné a demagogické

0/0
15.2.2012 10:51

marek.voksay,blogidnes

Výborně napsáno pane kolego .....

R^

0/0
15.2.2012 9:52

bakules2

ještě dotaz na autora

kde jste byl když byl popotahován ten člobrda co přemalovával figurky na semaforech.Možná že na kandelábru nebyl nápis ods tudíž populisticky nepoužitelné.

0/0
15.2.2012 9:42

Jarcho

Doporučení pro příští volby:

Na plakáty ODS je třeba psát tento text:

!Pozor! Na tento plakát nic nekreslete a nic nepřipisujte, aby vás za to jeho vlastník ODS nenechal vsadit do žaláře.!

Pokud autora za tento nápis začne ODS popotahovat, může se bránit tím, že chtěl bránit ODS před poškozováním jejích plakátů, když si na ně upozornění nenatiskla sama. Plakát tím neznehodnotil, ale ochránil před škůdci.

+1/0
15.2.2012 9:35

bakules2

Re: Doporučení pro příští volby:

vy běžně při volbách chodíte a čmáráte na plakáty? myslím že normální člověk to nedělá.A b.b, tomu je jedno co tam napíšete.

0/0
15.2.2012 9:38

Edmund Černá Zmije

Může mi někdo vysvětlit

proč se pan Smetana NEODVOLAL proti rozsudku, když s ním nesouhlasil?

+1/0
15.2.2012 9:23

bakules2

Re: Může mi někdo vysvětlit

no to by nebylo ono,takhle bude slavný mučedník,budou se omílat politické procesi, a kdo ví třeba už nebude muset točit kolečkem u autobusu8-o

0/0
15.2.2012 9:27

čtenář zdrojů

Re: Může mi někdo vysvětlit

pokud vím, tak Smetana dokonce odmítl nastoupit i do kriminálu. Zdůvodnil to tím, že pokud má být tahle trapná soudní fraška dotažena do konce, tak chce, aby na něho byl výdán zatykač, nejlépe mezinárodní. Chce se stát mezinárodně hledaným zločincem odsouzeným manželkou ministra vnitra za to, že počmáral plakáty ODS. Když si chce ODS utrhnout mezinárodní ostudu, tak přes kriminalizaci Smetany se jí to povede dokonale.

0/0
15.2.2012 9:36

Edmund Černá Zmije

Re: Může mi někdo vysvětlit

Právní systém má nějaká pravidla. Pokud mě soudí někdo, koho považuji za předpojatého, mám právo žádat jeho výměnu. Pokud mi rozsudek připadá nespravedlivý, mám právo se odvolat.

-

Pokud někdo úmyslně svoje práva nevyužívá, je to jeho chyba. Není možné to vyčítat soudu, soudkyni, právnímu systému, dokonce ani ODS. Chyba je výhradně na straně člověka, který dělá všechno pro to, aby se dostal do vězení, a pokud možno aby tam byl odvlečen.

+3/0
15.2.2012 9:42

Saša

Zbláznil jste se?

Za špatný rozsudek nemůže nespravedlivý soudce, ale ten potrestaný, protože se neodvolal?

0/0
15.2.2012 11:57

Pavel_D

Re: Může mi někdo vysvětlit

Slušný a nezaujatý soudce by to zametl pod stůl. Smetanův postup má logiku, dovést absurdní kauzu ad absurdum. Už  několik blogů na iDNES ukazuje, že případ nemusí skončit zapomenut. Na jedné straně zůstávají nepotrestány milionové podvody a "loupeže", na druhé straně se soud zabývá takovouhle prkotinou. Odvolávat se na právo, možnost odvolání  a pod. je v tomto kontextu naivní. Má-li to Smetana dobře promyšleno, může to vyústit až k menšímu otřesu našeho soudnictví.

0/0
15.2.2012 12:13

Jarcho

Proč by se měl odvolávat?

Úkolem soudů je nacházet a prosazovat spravedlnost.

V tomto případě soud selhal. Proč by měl pronásledovaný člověk pomáhat pronásledovateli skrýt jeho selhání (mravní i profesní) tím, že se bude odvolávat?

Lumpové ať se hájí. Když se odvolá vrah, lupič, tunelář, korupčník  a šejdíři všeho druhu - je to přirozené a je to zcela v pořádku.

A proč by se měl odvolávat normální, obyčejný, v právních kličkách nehoněný člověk, živící se jen prací?

Když se neodvolal on, je na nás, abychom odvolali současné mocipány.

+2/0
15.2.2012 9:39

Edmund Černá Zmije

Re: Proč by se měl odvolávat?

Právní systém není dokonalý. Proto existuje institut odvolání. Pokud se někdo neodvolá, právní systém předpokládá, že s rozsudkem souhlasí.

-

Ano, právní systém je spletitý a každý se v něm nevyzná. Na to si ovšem má vzít obhájce.

+1/0
15.2.2012 9:49

Saša

Obhájce stojí peníze.

Obhájce si musí zaplatit především lumpové.

Pan Smetana se za lumpa nepovažuje.

Já ho také nepovažuji za lumpa.

+2/0
15.2.2012 11:59

markyz.Gero

Re: Obhájce stojí peníze.

většína lumpů se za lumpy nepovažuje a podle jejich vlastního vyjádření jsou věznice plné naprosto neviných kteří nikdy nic neudělali

0/0
15.2.2012 12:02

bakules2

tak předně nepočmáral jenom Langra

ale čmáral tak nějak průřezově.O politicích si mužem myslet co chcem ale ty plakáty jsou majetkem stran,tudíž cizím a asi by se cizí věci neměly poškozovat.Vám by se asi také nelibilo kdyby vám někdo počmáral domek když by u vás náhodou přespal Langr.Takže s ničení cizí věci prostě ani v populistánu politický proces neuděláte.

+1/0
15.2.2012 8:55

čtenář zdrojů

buďte přesný, bakulesi

on sice čmáral na plakáty všech stran, ale pouze ODS požaduje zaplacení škody. Ostatním stranám bylo jaksi trapné připojit se trestnímu stíhání a požadovat zaplacení škody. I to ukazuje, jaký cit pro vnímání demokracie má ODS, a to včetně soudkyně, která je manželkou bývalého ministra vnitra za ODS.

0/0
15.2.2012 9:10

bakules2

Re: buďte přesný, bakulesi

motat cit pro vnímání demokracie s požkozováním cizí věci8-oteda tomu se říká konstrukce;-D

+1/0
15.2.2012 9:18

čtenář zdrojů

Bakulesi

předpokládám, že jste byl stejně odhodlaný bránit soukromý majetek (čti oblek) Paroubka, když mu ho ničili vajíčkoví demonstranti. Tehdy to byl podle vás projev demokracie, zatímco čmárání na plakáty ODS je podle vás ničení soukromého majetku.

0/0
15.2.2012 9:41

bakules2

Re: Bakulesi

proč mě podsunujete něco co jsem neřekl? došli argumenty?8-o

0/0
15.2.2012 9:44

Edmund Černá Zmije

Re: Bakulesi

Dobrý příklad.

-

Myslím, že házení vajíček na Paroubka bylo stejně nepatřičné, jako čmárání na volební plakáty. Určitě se to dalo soudit jako výtržnictví, pokud poškodili drahý oblek, bylo možné se soudit o náhradu škody.

-

projev demokracie to nebyl. Byl to projev vlastního názoru, stejně jako ty počmáraní plakáty. Vlastní názor je něco, za co stojí bojovat, ale člověk musí být v případě takového boje připraven nést odpovědnost. To je to, co mi na Smetanovi vadí. Odmítá připustit, že by to, co udělal, bylo proti pravidlům této společnosti.

+1/0
15.2.2012 10:22

Hvězdář

Re: tak předně nepočmáral jenom Langra

Vy jste nezaregistroval, že onen odsouzený škodu zaplatil? Za co jde tedy do kriminálu. Jen za politický názor!Rv

0/0
15.2.2012 9:11

Edmund Černá Zmije

Re: tak předně nepočmáral jenom Langra

Kde jste tohle četl? Já jsem naopak četl, že nejen nezaplatil, ale dokonce odmítl nabídku, že to někdo zaplatí za něj.

+2/0
15.2.2012 9:14

Edmund Černá Zmije

Re: tak předně nepočmáral jenom Langra

Tak se omlouvám, odmítl sbírku, protože s uhrazením počítal a peníze na to měl připravené.

+1/0
15.2.2012 9:18

čtenář zdrojů

Edmunde, nemáte pravdu

Smetana odmítl peníze ze sbírky, kterou zorganizovali lídé, co se Smetanou sympatizují. To ale neznamená, že odmítl zaplatit škodu. Smetana prostě a jednoduše zaplatí škodu ze svého.

0/0
15.2.2012 9:32

Edmund Černá Zmije

Re: Edmunde, nemáte pravdu

Opakuji svou omluvu, viz výše.

0/0
15.2.2012 10:03

bakules2

Re: tak předně nepočmáral jenom Langra

jo když se chce zviditelnit tak proto něco musí udělat.Třeba se tam chce v té zimě ohřát8-o

0/0
15.2.2012 9:16

Jarcho

Ignoratio elenchi

To je krajně demagogický postup srovnávat dům s plakátem na jedno použití.

0/0
15.2.2012 9:40

Edmund Černá Zmije

Re: Ignoratio elenchi

Tak jiné přirovnání: jak by se vál líbilo, kdyby vám po nastoupení do vlaku někdo ze spolucestujících přepsáním znehodnotil vaši jednorázovou jízdenku? Nemusel by jí ani začmárat celou, stačilo by třeba přepsat datum nebo částku. :-P

+1/0
15.2.2012 10:02

Edmund Černá Zmije

500 korun pokuty?

Když zničil majetek v hodnotě 15 tisíc? 8-o

-

Politický proces z toho dělá za každou cenu pan Svoboda a pak samozřejmě lidé, kterým se to hodí. Podjatost soudkyně je karta ve hře pana Smetany, on úmyslně odmítl přezkoumat podjatost Langerové, jen aby mohl snáze vyvolat zdání politického procesu. Ten člověk chtěl být odsouzený, dokonce chtěl být zavřený. Divím se, že se nepokusil upálit se na náměstí pod plakátem pomalovaného Langera. :-/

+3/0
15.2.2012 8:32



Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.