Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Fiv

3. 1. 2012 20:59
Že by to nevěděl?

V žádném případě to není tak, že by to nevěděl on, nebo jemu podobní. Je mi jasný jaký to má účel, Budou to omýlat tak dlouho až se z této lži stane pravda, podle hesla stokrát vyřčená lež je pravda. Rozděl a panuj nic jiného to není. Tuhle písničku zkoušejí pořád dokola a pořád dokola jim na to skáčeme.

1 0
možnosti

Harry_sportsman

2. 1. 2012 15:52
Gazdík není mimozemšťan,

je to jen balík ze Suché Loze, jehož politická kariéra je založená na lezení do zadku Kalouskovi.

4 0
možnosti

krllo

2. 1. 2012 15:09
On je pouze užitečný hlupák.

V republice už toho moc k rozkradení není. Zbývá jen důchodové a zdravotní pojištění. Proto je účelově schováno v rozpočtu, aby se mohlo plakat, jak velké jsou mandatorní výdaje!!

5 0
možnosti

Stará kára

2. 1. 2012 18:11
Re: On je pouze užitečný hlupák.

To je v tom rozpočtu z tohoto důvodu důchodové pojištění "skryto" již 150 let?

Myslet si, že zdravotní pojištění je součástí rozpočtu může jen absolutní ekonomický blb.  Co takhle zdravotní pojišťovny - to vám nic neříká?

0 0
možnosti

misaviki

2. 1. 2012 10:58
.

Gazdík není mimozemšťan, je to vůl. Ale jedna věc je pravda, vždycky když vidím bezdomovce nebo matku s dětmi v azyláku, přemýšlím, kde je jejich rodina. Jsem si jistá, že mě by nikdy mí rodiče, ale ani tety a strejdové nenechali na ulici! A taky když vidím starého dědu nebo babičku bezdomovce, přemýšlím, kde jsou jejich děti, případně co ti lidé v životě provedli, že je jejich blízcí zavrhli. Když jsem byla malá, bylo normální, že žili staří a mladí a dělili se o náklady na provoz domu nebo bytu. Dnes žije každý sám a řve, že na to nemá. Proč babičku, která nemá na nájem, nevezmou k sobě její děti? Finančně to pomůže všem zůčastněným a starý člověk nebude sám.

7 0
možnosti

J.K.S

2. 1. 2012 11:39
Re: .

Není to tak černobílé. Jsem před důchodem, mám úvěr na bydlení, který budeme splácet do 70 let ( takto pozdě proto, že teprve nedávno jsme přestali podporovat děti na VŠ). Můj bratr žije velmi nerozumným způsobem, nedá se s ním mluvit o tom, aby své požadavky přizpůsobil svým příjmům, odmítá "podřadné" práce. Můžete mě odsoudit, ale já ho nebudu finančně podporovat, až zemře maminka, která ho dotuje. Ani si ho k sobě nevezmu. Komu není rady, když se s tím ještě něco dá dělat, tomu není důvod pomáhat, když ho jeho způsob života dostihne. Tím spíš, že i ve vztahu k mamince je to pěkně nevděčný syn. (Ne, nezávidím mu, hanba by mě fackovala, kdybych žila na úkor své staré maminky.)

3 0
možnosti

MOTOTESHIKUZU

2. 1. 2012 10:27
Karma s hvězdičkou !!

R^R^!!!!!!

5 0
možnosti

Stará kára

2. 1. 2012 10:20
Vážený mimozemšťane Přeučile

Vy jste se asi nikdy nedozvěděl, že pro průběžný systém důchodového pojištění nikdy žádné fondy neexistovaly. Že příjmy důchodového pojištění jsou příjmy rozpočtu a náklady na důchody jsou výdaji téhož rozpočtu. Takže netušíte, že neexistující fondy nemohl nikdo prožrat (tím méně pan Gazdík), že z neexistujících fondů nelze nijak plnit žádné pokladny (nejen ty stranické).

No - kdo by živil bezdětné starší lidi v dobách, kdy důchodové zabezpečení neexistovalo?  To je odpověď na vaši otázku, kdo bude živit lidi, kteří jsou líní (vím, že to neplatí úplně o všech) živit a vychovat alespoň pár potomků.

1 0
možnosti

dva mraky

2. 1. 2012 10:33
Re: Vážený mimozemšťane Přeučile

Jj má tam chyby. Ale to nic nenění na faktu, že zatímco povinně investujete nemálo peněz do důchodového systému tak nakonec můžete mít houbelec. Pokud za této situace přijde nějaký chytrák a začně plácat  o morálce opravdu

1 0
možnosti

pedr64

2. 1. 2012 10:06
nikdo si žádné

peníze sám sobě na důchod neplatí. Platí důchod těm, co tuto dávku v reálném čase už pobírají.

2 0
možnosti
  • Počet článků 134
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4405x
Osm let jsem šéfoval nejpopulárnější měsíčník o vědě a technice 21. STOLETÍ, který má úctyhodných 380 000 čtenářů, jako šéfredaktor jsem rozjížděl 2 roky časopis EPOCHA a poté řídil PANORAMU 21. STOLETÍ.Nedávno jsem převzal šéfredaktorskou pozici v novém časopise SVĚT NA DLANI. Mimo to jsem ještě šéfredaktorem časopisu 21. STOLETÍ MOZKOVNA. To vše ve vydavatelství RF HOBBY. Cestuji po našich luzích i po vzdálených zemích a to jak reálně, tak po internetu. Snažím se českému čtenáři představit to nejlepší, co vymyslely moudré hlavy, kterých je u nás i ve světě habaděj.