Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LI

LEVICOVÁ INTELIGENCE

31. 8. 2009 11:39
Souhlas

a karmaR^

0 0
možnosti
JN

jeenedobik

31. 8. 2009 11:13
Souhlasím s autorem a Paroubek se mi taky líbí v Reflexu!

....;-)....

0 0
možnosti
E

envy

31. 8. 2009 10:54
Pane Přeučile,

R^. Posedlost p. Šafra a p. Mareše p. Paroubkem je evidentní (viz i komiks). Vzkaz p. Marešovi - vaše vtipnost  v posledním komiksu (Žena a smrt) je prachsprostě ukradená ze snad 15 let starého rozhlasového seriálu pánů Kaisera a Lábuse Rodinka. Reality šou o p. Doležalovi a jeho nastávající je trapas trapasů a nechutnost. Že p. Šafr obmyslil krmit tím čtenáře na pokračování, je neuvěřitelné. Komiks na pokračování p. Mareše je trapas trapasů a nechutnost. Jsem čtenářem Reflexu od samého počátku, tudíž zvyklým na určitou intelektuální úroveň tohohle časopisu, ale už delší dobu se mi týden co týden protáčejí panenky nad tou bleskovou a pestrosvětovou žumpou. Reflex mám předplacený do konce roku,  pak už mi nesmí do domu.   

0 0
možnosti
MO

szemecske

31. 8. 2009 9:52
Souhlas s autorem

To co píše pan Přeučil o úrovni Reflexu pod vedením pana Šafra mohu smělě podepsat. Nemá to nic společného s Paroubkem. Sám za sebe můžu říct, že ČSSD v čele s Paroubkem a Rathem považuju za lidem a celé republice nebezpečnou stranu. Reflex jsem si předplatil ještě za vedení Petra Bílka. Časopis jsem četl rád, protože mi přinášel hlubší pohled na problémy, o kterých např. z televize většinou víme jen povrchně. Po změně vedení mi hlubší analýzy chybí, rozhovory zejména Pavlíny Wolfové jsou povrchní bez jakékoliv informační hodnoty. Ještě že stále píše Veronika Bednářová, Honza Dědek, Bohumil Pečinka a aspoň na konci časopisu máme vždy možnost přečíst brilantní sloupky Petra Bílka ... celkový dojem však začíná velmi upadat. Možná je to tím, že Reflex je ve stejné stáji jako Blesk, protože to je podle mého názoru směr, kam, bohužel, Reflex spěje. Potřeba za každou cenu prvoplánově šokovat je zbytečná a Reflexu, jak jsem ho znal, nehodná. Nezbývá, než přejít naplno na Respekt :-)

0 0
možnosti
G

gimli81

31. 8. 2009 10:27
Re: Souhlas s autorem

Taktéž souhlasím. Celá naše rodina měla Reflex předplacen už dlouhé roky. Na tomto časopise jsme oceňovali objektivitu, nestrannost a především zajímavá témata k zamyšlení. . Od doby, co nastoupil do čela pan Šafr, však mám též intentzivní pocit, že to jde s úrovní tohoto časopisu rychle z kopce. Nyní mám předplacen Týden a jsem spokojen.

0 0
možnosti
A

abel

30. 8. 2009 14:15
Z diskuze pod mým článkem - Ábelovský

Pane Přeučile nemohu si pomoci, ale zdá se mi, že jste diskusi se Spiko70 nezvládl a tím pouze poukázal, kdo je zde blíže pravdě. Podle Vašeho stylu diskutování byste mohl okamžitě nastoupit do nějaké strany a užívat si demagogii tohoto ražení. Zřejmě jste nepochopil, že tímto článkem jsem na Vás neútočil a myslím, že bych si to obhájil i před kodexem blogera. Myslím, že jsem v článku uvedl celou řadu argumentů, které byly určeny k nastínění mého názoru a vykotvení toho, který jste prezentoval na svém blogu. Toť tedy merito věci. Navíc si myslím, že na profesionála jste se nechal zbytečně rozčílit a pokud jste můj článek alespoň trochu četl, tak jste si musel všimnout, že jsem i uvnitř článku vyjádřil určitý respekt. A přemýšlet to opravdu občas chce. Adam Ábelovský.

0 0
možnosti
PP

Hvězdář

30. 8. 2009 15:16
Re: Z diskuze pod mým článkem - Ábelovský

Já vaše názory beru a s některými se určitě ztotožňuji. Karikatury Paroubka mi vůbec nevadí, stejně jako u jiných politiků. Ty samozřejmě patří do svobodného tisku. Tady mi jde skutečně jen o to, že fotomontáž sahá za hranice dobrého vkusu a zesměšňuje rodinu jako takovou, ať už je to Petr nebo Pavel. A zkuste se schválně podívat do historie celého případu kolem nastávajícího rodičovství Paroubkových. Oni skutečně pouze oznámili, že očekávají narození dítěte. Nijak vše dál nemedializovali, ale jako reakce se objevily v tisku desítky spekulativních článků. To, že Petra Paroubková svými chvalozpěvy na manžela šlápla poněkud vedle, je pravdou. Ale nedělají to všechny manželky politiků? Vzpomeňte na Dášu Havlovou, Livii Klausovou, bývalou paní Topolánkovou atd. Ty všechny pěly chválu na své muže a bojovaly za ně jako lvice. Proč by nemohla zrovna Petra Paroubková? Druhá věc je forma, s jakou to dělají, ale to už je záležitostí inteligence. Zdraví vás Pavel Přeučil

0 0
možnosti
NB

nebarevná barva

30. 8. 2009 12:42
Autore,

Když vám napíši svůj pohled na věc, argumentujete na něco, na co jsem se vás neptal a co mě nezajímá, a melete cosi o tom, že jsem "zmanipulován médii". Jelikož v médiích pracuji 19. tým rokem, vím vcelku dobře jak si zachovat odstup, a jak informace filtrovat. Nehraji si narozdíl od vás na "arbitra morálky" , a nedělám ze sebe "vševědoucího" jako vy, ale odstup a pozor na jakoukoliv manipulaci si setsakra dát umím. Takže, vzhůru, běžte si raději dál psát titulky vašeho "NEbulvárního" plátku o tom, že přežili dinosauři, tohle se vám moc nepovedlo. Nevnucujte druhým věty o tom, že jsou "manipulováni", zkuste začít nejdřív u sebe a svých emocí, které neumíte udržet pod kontrolou.

0 0
možnosti
PP

Hvězdář

30. 8. 2009 13:40
Re: Autore,

Á, tady se někdo probudil. Holt, když dojdou argumenty, nastupují urážky. Každý má právo na svůj názor a já vám ten váš nevyvracím a nesnižuji se k urážení. Když už si tak filtrujete informace, třeba vám pomůže vyhýbat se mému blogu. Když ho uvidíte na stránkách iDnes, rychle ho odfiltrujte a čtete raději něco jiného. A o nějakých emocích nemůže být ani řeči. Pro mne je to docela dobrá zábava. ;-D

Autor

0 0
možnosti
S

spiko70

29. 8. 2009 22:58
K vašemu příspěvku v blogu p.Ábelovského

Pane Přeučile, jste Hvězdář, nebo Astrolog?  Myslím, že spíše to druhé, protože jste podle vašeho textu Reflex a žumpa... článek v Reflexu zjevně nečetl. Neznáte tedy fakta a jdete na to přes dojmy a city (jako správný astrolog). Reflex pouze neotřelým a v kontextu věci naprosto logickým způsobem reaguje na rodinnou volební kampaň Paroubka a jeho živého štítu (pardon ženy). Stejně jako J.Lennon a Y.Ono odhalují Paroubkovi světu svá ťuťu ňuňua tím z nich činí věci veřejné. Proto tam jiná fotografie snad ani být nemohla!!! Poradci v Lidovém domě správně zavětřili, že musí "Buldozer a" zlidštit. Cílem je samozřejmě manipulace s lidmi, kteří dají více na dojmy, než na fakta a zisk jejich hlasů ve volbách. Reflex je časopis s vynikající úrovní, tvořený chytrými lidmi pro chytré lidi. Vždy byl provokující a inspirující k zamyšlení, zásahy do černého rozdávající vpravo i vlevo. Nyní za pana Šafra možná trochu přitvrdil, ovšem adekvátně vzhledem k situaci kolem nás.

0 0
možnosti
S

spiko70

29. 8. 2009 22:58
Re: K vašemu příspěvku v blogu p.Ábelovského 2

Pokračování:

S p.Ábelovským tedy souhlasím a dávám karmu a vy se pane Přeučile zkuste spíše zamyslet nad morálkou a etikou pánů Paroubka, Ratha, Romana a dalších Šafrových hvězd Reflexu, kteří mají bohužel moc, ovlivňovat naše životy.

0 0
možnosti
P

pravicerulez

29. 8. 2009 22:20
az na to ze to petra napsala na svem blogu

a novinari to z nej prevzali nikam to neposilala. jo ja zapomnel petra se nema vubec vyjadrovat ma mlcet jak hrob. je stejnej pozadavek i na jiny zeny politiku. treba na klausovou co nam sdeluje jak manzilek papa chlebik s maslem ?

0 0
možnosti
P

pravicerulez

29. 8. 2009 22:20
Re: az na to ze to petra napsala na svem blogu

to je pro kossacka

0 0
možnosti
VK

kossacek

29. 8. 2009 19:50
Média si všímají toho kdo si o to řekne..

Pokud by se paní Petra veřejně neprezentovala a nehrála si na veřejnou osobu, tak bych obálku i článek klidně lidsky odsoudil. Co ale může čekat člověk, který posílá do novin ódy na manžela a popisuje, jak jí něžně budí? Může si pak stěžovat, že se média zabívají jejím soukromým? Já myslím, že rozhodně ne!! Pan Paroubek a jeho rodina má ale zjevně názor, že média mají a smí psát jen to, co jim sami předloží a schválí..Rv

0 0
možnosti
KA

karel60

29. 8. 2009 22:17
Re: Média si všímají toho kdo si o to řekne..

Už jste zapomněl na dopis Klause mladšího, který tak procítěně četla paní Livie na shromáždění lidu na Václavském náměstí? Také vyšly karikatury v časopisech? NE! A šlo o rozpad ODS, tehdy vládnoucí stranu a ne o převzetí "bačkor". Kupte si nový metr, ten Váš je natahovací.

0 0
možnosti
BVČ

Bývalý volič ČSSD

29. 8. 2009 18:25
Další příznivec výlepu tajně foceného nahého Topolánka

na bilboardech. Nic není dostatečně hnusné, ani plagát s nahým chlapem, kolem kterého musí chodit děti, jen mi nesahejte na Paroubka.

http://odhalenepodvody.czechian.net/topolankovahlava/index.html

0 0
možnosti
NB

nebarevná barva

29. 8. 2009 20:21
Re: Další příznivec výlepu tajně foceného nahého Topolánka

R^R^ No přesně.

0 0
možnosti
  • Počet článků 134
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4405x
Osm let jsem šéfoval nejpopulárnější měsíčník o vědě a technice 21. STOLETÍ, který má úctyhodných 380 000 čtenářů, jako šéfredaktor jsem rozjížděl 2 roky časopis EPOCHA a poté řídil PANORAMU 21. STOLETÍ.Nedávno jsem převzal šéfredaktorskou pozici v novém časopise SVĚT NA DLANI. Mimo to jsem ještě šéfredaktorem časopisu 21. STOLETÍ MOZKOVNA. To vše ve vydavatelství RF HOBBY. Cestuji po našich luzích i po vzdálených zemích a to jak reálně, tak po internetu. Snažím se českému čtenáři představit to nejlepší, co vymyslely moudré hlavy, kterých je u nás i ve světě habaděj.