Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

jardaz

6. 1. 2008 5:26
Je to tak !

Ale i mezi důchodci jsou inteligentní lide, pro které byl Radiožurnál východiskem ze záplavy komerčního vřískotu.

Kde bude knihovnička paní Jany Klusákové a její host ?

0 0
možnosti

vilda

6. 1. 2008 2:51
souhlas

Souhlasím, je to hrůza - nevidím žádné zlepšení, naopak zhoršení ve všech směrech. Co se týká Lucie Výborné, dokonce někdo o ní řekl, že se její hlasový projev výrazně zlepšil - nemyslím, že je tomu tak. A co se týká paní Haliny - asi je to náhražka za v budoucnu zrušené banánové rybičky. Na druhou stranu, vzhledem k tomu, že se jedná o veřejnoprávní stanici, nemělo by být kritériém množství posluchačů, ale kvalita, ta ovšem dostala na frak.

0 0
možnosti
MZ

mirdaz

6. 1. 2008 2:31
Tak tak

Nezbývá, než souhlasit a i já jsem věnoval pér minut na vyzmazání frekvencí ČR Rasiožurnál z pamětí svých rádií.Paní Pawlovskou, či jak se to píše, opravdu nemusím.

0 0
možnosti
  • Počet článků 134
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4405x
Osm let jsem šéfoval nejpopulárnější měsíčník o vědě a technice 21. STOLETÍ, který má úctyhodných 380 000 čtenářů, jako šéfredaktor jsem rozjížděl 2 roky časopis EPOCHA a poté řídil PANORAMU 21. STOLETÍ.Nedávno jsem převzal šéfredaktorskou pozici v novém časopise SVĚT NA DLANI. Mimo to jsem ještě šéfredaktorem časopisu 21. STOLETÍ MOZKOVNA. To vše ve vydavatelství RF HOBBY. Cestuji po našich luzích i po vzdálených zemích a to jak reálně, tak po internetu. Snažím se českému čtenáři představit to nejlepší, co vymyslely moudré hlavy, kterých je u nás i ve světě habaděj.