Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zuzka

6. 1. 2008 13:37
Bulvár

Já si myslím, že bulvárních rádií máme u nás dost. Český rozhlas si vynuceně platíme a proto si zasloužíme kvalitní a inteligentní vysílání.

0 0
možnosti

pp

6. 1. 2008 12:51
Řízený konec Radiožurnálu

To je přece jednoduché. Někomu (komu asi...) dlouho ležela v žaludku výborná poslechovost RŽ, na kterou všechna privátní rádia hleděla s uctivým odstupem. Změnili tedy metodiku Radioprojektu a celoplošnému RŽ rázem zmizelo 200 tis. posluchačů, nyní mu začíná notně šlapat na paty dokonce i středočeské Rádio Blaník. Druhou ranou bylo ve spolupráci s televizními kolegy zrušení veškeré reklamy a nyní následuje rozklad zevnitř pomocí nastrčené osoby (s odkazem na zmanipulovanou poslechovost). Poslední ranou z milosti bude co nevidět zahrnutí celého ČRo pod ČT (proč udržovat médium, které skoro nikdo neposlouchá, že) a hlavně rozdělení lukrativních kmitočtů VKV mezi privátní subjekty, které se jich již nemohou dočkat.

0 0
možnosti

Pavel Přeučil

6. 1. 2008 12:06
Podepisujte petici

Doporučuji všem, kdo jsou nespokojeni se současnou podobou Radiobulváru, původně Radiožurnálu), aby podepisovali petici, jejíž adresu v článku uvádím. Petice bude předána Radě Čro.

Autor[>-]

0 0
možnosti

ilja

6. 1. 2008 11:44
Hořký konec Radiožurnálu

Kdo poradí, jak se mohou posluchači bránit proti samolibé prezentaci paní Tachecy?

0 0
možnosti
JD

gagaryn

6. 1. 2008 11:28
***

Vepřové, hovězí, kuřecí, tachecí

0 0
možnosti
A

la la la

6. 1. 2008 18:38
Re: ***

;-D;-D;-D!

0 0
možnosti

tromi

6. 1. 2008 11:21
Tachecí chce hlavně řídit

a rozhodovat, po tom touží jak alkoholik po chlastu a je úplně jedno, že tato bývalá ambiciozní zprávařka většině věcí nerozumí. Nejraději by řídila zeměkouli

0 0
možnosti
A

bidelník

6. 1. 2008 18:39
Re: Tachecí chce hlavně řídit

Že by druhá Bobošíková?

0 0
možnosti
GF

Georgis Fasulis

6. 1. 2008 11:08
Naprosto souhlasím

Naprosto souhlasím a děkuji autorovi za tento článek.

Nová podoba ČRO1 z něj udělala trapnou bulvární a komerční stanici nemající s kvalitním původním ČR O pranic společeného. S tím rozdílem, že komerční stanici zvládne pár moderátorů v prostorech ne větším než je jeden byt a od daňových poplatníků nedostává ani korunu, natož miliardu.

Je to zločin, myslím, že by měli být informováni zákonodarci. To rádio přece není jejich, aby si s ním dělali, co chtěli.

0 0
možnosti
AK

ak1975

6. 1. 2008 11:03
radiožurnál

Ano souhlas, tak jak jse to zatím slyšel je to bahýnko,, toco dělalo žurnál žurnálem byly jasně ohraničené pořady, nevím kterej Kre.én přišel s nápadem 100x dokola dělat upoutávky na něco co bude za chvíli,,, bylo to v televizích a je to i v rádiiích,,,, když je něco ve 14:00 tak vím že to je ve 14:00 a nepotřebuju aby mi to někdo furt připomínal

0 0
možnosti

Jana

6. 1. 2008 9:10
Tachecí

Zničila Frekvenci 1 , kterou jsem kdysi měla ráda, a přešla ničit Radiožurnál.

0 0
možnosti

buxus

6. 1. 2008 10:01
Re: Tachecí

Mám naprosto stejný poznatek. Doposud jsem se domníval, že je to moje osobní averze vůči této dámě.

0 0
možnosti

Giskard

6. 1. 2008 8:20
zmatek nad zmatek

Já poslouchám Radiožurnál v práci, tj. od 6:00 do 14:30. A jsem zděšen. Předtím jsem si zvyknul na určité schéma, ve kterém jsem se snadno orientoval. Teď se neorientuji vůbec. Zpravodajství odbyté. Sport z něj téměř zmizel, v některých zprávách v celou není vůbec! 10% vysílacího času jsou upoutávky na to co uslyšíte ve zprávách za pět minut (takže se jednu i 24 hodin starou informaci, např. že Klaus včera poobědval s Topolánkem dozvíte i 6x za hodinu). Ranní poznáma I.H., meteorolog, sportovní aktualita - v trapu...

0 0
možnosti
  • Počet článků 134
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4405x
Osm let jsem šéfoval nejpopulárnější měsíčník o vědě a technice 21. STOLETÍ, který má úctyhodných 380 000 čtenářů, jako šéfredaktor jsem rozjížděl 2 roky časopis EPOCHA a poté řídil PANORAMU 21. STOLETÍ.Nedávno jsem převzal šéfredaktorskou pozici v novém časopise SVĚT NA DLANI. Mimo to jsem ještě šéfredaktorem časopisu 21. STOLETÍ MOZKOVNA. To vše ve vydavatelství RF HOBBY. Cestuji po našich luzích i po vzdálených zemích a to jak reálně, tak po internetu. Snažím se českému čtenáři představit to nejlepší, co vymyslely moudré hlavy, kterých je u nás i ve světě habaděj.