Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PJ

PájaZítra

19. 10. 2011 12:48
já mám celoživotně špatný zkušenosti s poštou

hlavně s přístupem zaměstnankyň ke klientům, už za totáče to byl děs a hrůza no a ty dnešní mladý čůzy to snad pochytily od těch starejch bab, co už jsou v důchodech či proletěly komínem...

např. včera: měl jsem 2 dvacky a 1 padesátikorunu a potřeboval jsem je rozměnit tak, abych měl po 15 korunách na MHD (u nás, kdo nemá čip kartu s elektron. peněženkou nebo časovým předplatným, tak platí hotově do kasy 15 Kč, a ta kasa na mince vyšších hodnot NEVRACÍ!!!), no a představte si, že mě baba na poště vyhodila s tím, že ONI NEROZMĚŇUJOU!!!

tak sakra kdo už mi má rozměnit, když pošta nééé???

takže jsem pak musel obejít 3 trafiky a 2 obchůdky, než jsem těch 90 Kč ve velkých směnil na hrst desetikorun a pětikorun...

s doručováním zásilek ale žádný problém nemám...

1 0
možnosti
MZH

Martin z HK

19. 10. 2011 11:45
obchodní balík

obchodní balík chodí celkem spolehlivě. Jediný problém jsou sami doručovatelé, kteří se kolikrát vůbec neobtěžují zvonit v rámci usnadnění svých pracovních poviností a rovnou hází do schránky papírek s výzvou. Potom si člověk musí "užít" návštěvu pošty.

0 0
možnosti
FH

Bouše

19. 10. 2011 9:10
Nenažraná tedy je.

ČP nedávno zpoplatnila 5 kč zasílání inkasních lístků s tím, že jejich zasílání e-mailem bude zdarma. Když jsem pátral po možnosti objednat si doručování e-mailem, zjistil jsem, že to ČP umožňuje jen firmám, běžný ovčan si může trhnout ploutví. :-/ Rv

2 0
možnosti
AL

nechci vyrusovat

19. 10. 2011 9:45
Re: Nenažraná tedy je.

Inkasní lístky mi už chodí běžně emailem, ověřte si to znovu přímo na poště.R^

;-D;-D;-D

0 0
možnosti
DP

dp11

19. 10. 2011 8:57
Vy nevíte jednu důležitou věc,

že z těch Říčan se balík vezl do třídícího centra do Malešic, tam ho vytřídili, aby ho mohli poslat zpátky k doručení, shodou okolností do Říčan (a okolí). Když už se postavila taková velká barabizna v Malešicích, tak jí přece musíme důsledně využívat, ne ?

1 0
možnosti
JK

jiku

19. 10. 2011 8:32
prostě nevěřím...

... posíllám ročně tisíce balíčků, povětšinou obchodních (taková oranžová samolepka), adresátem jsou tedy z 99% právnické osoby; ALE - nedoručení balíčku hned druhý den kdekoliv v ČR prakticky neznáme, zpoždění je opravdu minimální; problematická je jen Praha; používáme iPPL, také více-méně bez problémů; vozí nám zásilky i DPD - npř. včera přišla SMS od DPD tohoto znění :...zásilka bude doručena dnes mezi 8-11hod"; ta SMS přišla v 11,20hod.... přijde mi, že nadávat na poštu je taková karmohoňka, z vlastních zkušeností vím, že její služby nejsou horší, než dostupná konkurence; a celkově se dá říct, že přepravní služby pracují spolehlivě;

0 0
možnosti
PP

Hvězdář

19. 10. 2011 8:44
Re: prostě nevěřím...

Věřte, nevěřte, ale z jedenácti balíků, které mi Česká pošta doručovala v tomto roce,  přišly přímo do bydliště do 3 dnů pouze čtyři!! Ostatní měly buď nepochopitelná zpoždění, nebo nebyly doručeny vůbec a uloženy na poště. A to přesto, že doma stále někdo je. Navíc se drazí pošťáci mnohdy ani nenamáhají hodit do schránky upozornění, že je balík na poště uložen. Kdybych se o něj nezajímal osobně, klidně jej pošlou zpátky. S PPL a dalšími společnostmi jsem nikdy takové problémy neměl.:-P

2 0
možnosti
SN

kuča

19. 10. 2011 7:34
Nepřipomíná vám to něcooo......

:-).............třeba ČD......?

1 0
možnosti
AA

Saša

19. 10. 2011 7:20
Feminisace.

Problémem české pošty je téměř totální feminisace.

Dokud poštmistry a doručovateli byli muži, pošta doručovala včas a v pořádku a fronty u přepážek nebyly a pan Čapek mohl směle psát na pošťáky oslavnou pohádku...

1 0
možnosti
MP

Martin V2

19. 10. 2011 7:23
Re: Feminisace.

Máte recht!R^

0 0
možnosti
PK

bakules2

19. 10. 2011 7:17
souhlas

je potřeba se důsledně poště vyhýbat a použít jiné služby.Zbydou tam pak už jako zakazníci senioři kteří nejsou na trhu úplě orientovaný.U okýnek Vás otravují milionem různých pojištění ,půjček atd ale dopis nedoručí.

0 0
možnosti
JP

preaxik

19. 10. 2011 6:56
Karma

Také se České poště radši vyhýbám. sám taky dost nakupuji na internetu a radši volím možnost dopravy kurýrní společnost, když nemůžu osobní odběr. Zrovna dnes čekám jednu zásilku (PPL), včera odpoledne podána v Praze, dle sledování¨už je na dourčovacím depu v Mechowě, tak doufám, že ji dnes čekám v práci (Pardubice)

0 0
možnosti
JP

preaxik

19. 10. 2011 9:31
Re: Karma

Tak jsem PPL přechválil, ačkoli mobilní verze (aplikace pro iPhone) ukazuje, že balík je na debu v Mechowě, na webu jsme našel, že ho omylem poslali do Teplic a tak se jim vrátí na depo a obdržím ho asi až zítra.

0 0
možnosti
  • Počet článků 134
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4405x
Osm let jsem šéfoval nejpopulárnější měsíčník o vědě a technice 21. STOLETÍ, který má úctyhodných 380 000 čtenářů, jako šéfredaktor jsem rozjížděl 2 roky časopis EPOCHA a poté řídil PANORAMU 21. STOLETÍ.Nedávno jsem převzal šéfredaktorskou pozici v novém časopise SVĚT NA DLANI. Mimo to jsem ještě šéfredaktorem časopisu 21. STOLETÍ MOZKOVNA. To vše ve vydavatelství RF HOBBY. Cestuji po našich luzích i po vzdálených zemích a to jak reálně, tak po internetu. Snažím se českému čtenáři představit to nejlepší, co vymyslely moudré hlavy, kterých je u nás i ve světě habaděj.