Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

lrkfa1

9. 8. 2011 17:16
Proto Nečase ¨vybrali do této vlády.

Tichý slouha.;-O

0 0
možnosti

trudoch

9. 8. 2011 8:06
Politika není kino, kde můžeme znechuceni opustit sál

Politika je realita. Realita, kdy lidí na čtyři roky za sebou spálili mosty a jen v té realitě musí žít. Z toho ven nelze.

0 0
možnosti

hanick

9. 8. 2011 7:34
Absolutní souhlas !

Také vyčítám médiím, že porod kačeřího ksichtíku se linul informačními kanály jako puch chcíplé kočky. Nechápu - a asi nebudu osamocen - jak se lehce bulvarizují i seriózní periodika včetně televizí.

Citovaný přílepek je účelová politická akce koalice a pan Kubice už jednou prokázal, jak dokáže být loajální, když jde o něco jen někomu.

0 0
možnosti

devenshoven

9. 8. 2011 7:33
Nechoďme volit,

ať se volí sami, jenom tak je možné dát najevo, co si o nich myslíme!!! Např. 8% účast ve volbách, to by bylo vysvědčení za službu občanům...

0 0
možnosti

buxus

9. 8. 2011 8:00
Re: Nechoďme volit,

To je - bohužel - jen další cesta jak prokázat, že naši politici mají hroší kůži. Při volbách do Senátu se ta účast tomu číslu co navrhujete blíží, v některých okrscích už vítězí kandidáti s větším počtem rodinných příslučníků a známých - a nic se neděje. Každý nově zvolený předseda Senátu pak plká o tom jak chce zvýšit u veřejnosti zájem o Senát, což má asi tak stejný význam, jako když silničáři tvrdí, jak jsou dobře připraveni na zimu.

0 0
možnosti

vladik31

9. 8. 2011 7:31
Jednoduše a stručně ...

....není bázeň z BOHA v této zemi... (Ježíš Kristus) Lukáš 12:49  Oheň jsem přišel uvrhnout na zemi, a jak si přeji, aby se už vzňal!.... také, také si to Ježíši přeji.. Zacharjáš 5:1  Znovu jsem se rozhlédl a vidím, hle, letí svitek.

2  Posel se mě otázal: "Co vidíš?" Odvětil jsem: "Vidím letět svitek dvacet loket dlouhý a deset loket široký."

3  Řekl mi: "To je kletba, která vychází na celou zemi. Bude jí odstraněn každý zloděj, každý křivopřísežník.

4  Vychází z mého rozhodnutí, je výrok Hospodina zástupů. Vejde do zlodějova domu i do domu toho, který v mém jménu křivě přísahá, a uhostí se uvnitř jeho domu a zničí jeho dřevo i kámen."

Kdy už Bože?

0 0
možnosti

semelik

9. 8. 2011 6:52
A co se s tou bandou asi tak dá dělat?

Ale nevykládejte mi tu o volbách - kdyby ty mohly cokoliv v tomhle Absurdistánu změnit, už dávno by je nějakým přílepkem zákona ti naši mudrcové (co si mimochodem neumí spočítat ani vlastní výplatu) zakázali.

0 0
možnosti
  • Počet článků 134
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4405x
Osm let jsem šéfoval nejpopulárnější měsíčník o vědě a technice 21. STOLETÍ, který má úctyhodných 380 000 čtenářů, jako šéfredaktor jsem rozjížděl 2 roky časopis EPOCHA a poté řídil PANORAMU 21. STOLETÍ.Nedávno jsem převzal šéfredaktorskou pozici v novém časopise SVĚT NA DLANI. Mimo to jsem ještě šéfredaktorem časopisu 21. STOLETÍ MOZKOVNA. To vše ve vydavatelství RF HOBBY. Cestuji po našich luzích i po vzdálených zemích a to jak reálně, tak po internetu. Snažím se českému čtenáři představit to nejlepší, co vymyslely moudré hlavy, kterých je u nás i ve světě habaděj.