Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Tomor

26. 1. 2009 2:40
Šetření přírody?

Nedávno jsem si přečetl článek o tom že vyhledání dvou výrazu v googlu spotřebuje stejne množství energie jako přivedení do varu 1l vody. Kolik toho asi sežere jedna ekologická učtenka v elektronické podobě?! Není lepší obyčejný reciklovaný paragon?

0 0
možnosti

WIFI

22. 1. 2009 13:12
stvrzenky

Jo, já šetřím lesy následovně: u věcí, které se nebudou nikdy reklamovat, účtenky ani nechci. Nechci doklad o natankovní (proč asi, kdo fyzický nepodnikající osobě proplatí PHM), nechci doklad od řemeslníka, protože mám s ním dobrou zkušenost a vim, že kdyby náhodou se reklamace objevila, tak mi to spraví...

0 0
možnosti

Radek0075

22. 1. 2009 8:05
A v roce 2000 budeme lítat za babičkou na Mars.

On ten problém je úplně jinde a vy jste na něj narazil. "Služba jim totiž umožní sledovat nákupní trendy svých zákazníků a vytvářet i předpoklady pro přímý marketing."   Tak tohle je přesně ten důvod, proč jsem já (a počítám že i většina ostatních občanů na této planetě) proti zavedení takovéto "služby". Kromě toho že si nemůžu okamžitě po nákupu zkontrolovat za co jsem vůbec zaplatil, tak mě ještě bude sledovat Big Brother:-)  Stačí nebejt bordelář a účty si doma ukládat na jedno místo. :-P   Podobných pokusů jak "zrušit papír" už bylo strašně moc.

0 0
možnosti

Hvězdář

22. 1. 2009 8:39
Re: A v roce 2000 budeme lítat za babičkou na Mars.

Úplně souhlasím, že by musela nejdříve fungovat dokonalá ochrana osobních údajů, aby nemohly být zneužity. Jak jsem se dočetl v diskuzi ke zmíněnému projektu v USA, mají tam stejné výhrady. Zákazník má mít podle posledních informací volbu, zda nechá zaslat účet pouze do své schránky, nebo jej povolí uložit i na serveru firmy.

Apropó, vám se nikdy nestalo, že si roztomilý domácí šotek někdy "vypůjčil" nějaký doklad, aby jej po čase pohodil na úplně jiné, naprosto nepravděpodobné místo.? Tomu nevěřím!

Autor;-D

0 0
možnosti

Pavez

22. 1. 2009 7:32
Žádný soumrak se nekoná,

pro doma možná dobré, pro firmu k ničemu, protože si ty elektronicky zaslané doklady stejně musí vytisknout. Smysl to bude mít tehdy, až všechny elektronicky zaslané doklady budou mít povinně jednotný formát, aby si je mohl účetní software rovnou převzít a nemusely být účtovány ručně.

0 0
možnosti

Ezechiel

22. 1. 2009 7:09
.

u nas by to jiste fungovalo jako elektronicka komunikace se statni spravou, posles elektronicke podani, pak to vytisknes na papir a podas papirove, pro jistotu :-/

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS