Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Ája

11. 1. 2008 19:54
Mluvíte mi z duše...

...a to jak autor, tak drtivá většina přispěvatelů. Bohužel ;-(

Takže se jdu přesunout na petici - třeba se něco někde pohne ...

0 0
možnosti

La petite colombe

9. 1. 2008 14:57
Souhlasím.

Nevím, proč by mi teď měl někdo svými líbivým, "supercool" a "in" hlasem vtloukat do hlavy své žvásty. Změna Radiožurnálu se podle mě nepovedla. Nemuseli prostě hned měnit všechno. Takových radií tady máme...Je to škoda.

0 0
možnosti

k.

8. 1. 2008 11:42
souhlas

Naprostý souhlas... !Akorát s tou moderní hudbou a mladými posluchači nevím, nevím - nemyslím si, že by se ty středněproudé (s prominutím) sr....y, které se z Radiožurnálu linou, až tak líbily mladým...

0 0
možnosti

Qiedo

7. 1. 2008 16:00
Kam kráčíš,....

Málo jsme běhali po všelijakých těch marketech,asi se zbytečně moc staráme o politiku a hlavně o ty,co z ní tyjí; ještě nejsme tím správným stádem,ještě pořád máme nějaké jistoty,ale už je zase o jednu méně.

0 0
možnosti

Jiří Bureš

6. 1. 2008 19:24
Petice

Nechceme přeladit http://www.iprotest.cz/ - petice proti změnám na Radiožurnálu.

0 0
možnosti

Petr Šmákal

6. 1. 2008 18:31
České vysílání BBC ale řídí Tachecí také!!!

"...jejímu

nahrazení českým vysíláním BBC. Jen doufám, že alespoň dveře této

stanice zůstanou před podobnými zjeveními, jako je paní Tachecí pevně

uzavřeny..."

České vysílání BBC má pod palcem ČRo Rádio Česko a to btw: spadá pod taktovku rovněž B. Tachecí jako i Radiožurnál. Takže bohužel, uzavřeny nezůstanou, protože ani nejsou :o)

0 0
možnosti

jaraba

6. 1. 2008 17:50
řízený konec..

prostě se mi už tolik nelíbí; možnýá mohly změny probíhat pomaleji, neodstraňovat oblíbené pořady nebo je nepřesouvat na jinou hodinu. Zápisník zahr. zpravodajů - pro mě pohoda po obědě - pan Pyško je unylý...... komenář nemá šmrnc.

0 0
možnosti

Martina

6. 1. 2008 17:50
Děs!

Bezvýhradně souhlasím s autorem. Nový Radiožurnál přišel o všechny svoje devizy a stal se pro průměrně inteligentního poplatníka koncesionářských poplatků naprosto neposlouchatelným!

0 0
možnosti

lizec

6. 1. 2008 17:18
Tachecí

se rozhodla živit jako profesionální prznitelka docela kvalitních českých rádií, to co udělala z F1 mi přijde dodnes neuvěřitelné /možná má nějakej psychickej problém, jak jí při pití kafe vyvedli z iPB ty zakuklenci/

0 0
možnosti

ˇBabča

6. 1. 2008 13:59
Ivan Hoffman

Ať už udělala paní Tachecí cokoliv,  nic mi nevací, hlavní věc je, že zrušila každodenní žvásty Ivana Hoffmana. Ty mi dovedly  zdazit celý den.

0 0
možnosti

PP

6. 1. 2008 18:22
Re: Ivan Hoffman

No vidite a zrovna tenhle porad jsem ja  miloval a kazdy den jsem mel nove vydani ve svem iPodu. A den mi rozhodne NIKDY nezkazil, jak se stavalo Vam. Hoffman totiz nutil cloveka premyslet (a to i pripade kdyz s nim clovek treba ve vsem nesouhlasil), ale to je ted uz asi jedno. :-(

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS