Pavel Preucil

Osm let jsem šéfoval nejpopulárnější měsíčník o vědě a technice 21. STOLETÍ, který má úctyhodných 380 000 čtenářů, jako šéfredaktor jsem rozjížděl 2 roky časopis EPOCHA a poté řídil PANORAMU 21. STOLETÍ.Nedávno jsem převzal šéfredaktorskou pozici v novém časopise SVĚT NA DLANI. Mimo to jsem ještě šéfredaktorem časopisu 21. STOLETÍ MOZKOVNA. To vše ve vydavatelství RF HOBBY. Cestuji po našich luzích i po vzdálených zemích a to jak reálně, tak po internetu. Snažím se českému čtenáři představit to nejlepší, co vymyslely moudré hlavy, kterých je u nás i ve světě habaděj.

Pavel Preucil

Pane prezidente, demokracie vypadá jinak!

Tak se nám přece jen ozval. Poslední dny jsem napjatě čekal na reakci prezidenta Klause k vyhrocené situaci kolem Kaplického studie Národní knihovny. Nezklamal mne. Jako obvykle píše svým stylem, srozumitelným snad jen jemu a několika dalším vyvoleným. Dal jsem textík, který vyšel ve včerejší MF Dnes naschvál přečíst naší paní prodavačce v konzumu. Skončila u první věty, pravíc: „Nezlobte se, ale já mu nerozumím“.

23.10.2007 v 0:11 | Karma: 20,85 | Přečteno: 1528x | Diskuse| Kultura